Monday, October 18, 2010

Syana Giveaway



Dianjurkan oleh

http://syanasaid.blogspot.com

Closing Date: 22 Oct 2010 (Friday)

Slogan : Saya suka makan pizza kerana anak saya tak suka makan nasi. dia suka makan pizza. Saya pun ikutkan aje sebab piza pun ok ape. Lagipun last makan dominos pizza kat Mines ngan syana masa zaman ngaji dulu (kalau tak salah aku la, ingat2 lupa ngan ko ke ngan not - huhuhu)

* aku tak leh join pun syana, saje je aku nyelit. Tengah ada masa sikit utk bersosial network nih (kelas dah habis ni lapang la sket)


Ngam2 hari syana post pasal GA dia ni, saya terus contact Dominos yang baru bukak kat Ipoh tu tanya leh anto tak kat tempat saya ni...dengan jayanya pekerja tu kata tak sampei nak ngantorkan..... tapi kuasa pengaruh syana ni leh tahan gak la mengenangkan kepada rasa dominos pizza yang dah tak ingat dah macam mana. Sempena nak celebrate raya kali kedua, petang tu juga lepas kerja kami anak beranak pegi ke sana.

Pack sungguh-sungguh!!!!...

Sudah la tak tau menda langsung nak beli ape, ape yang best, ape ape ape so ternampak je dia punya iklan belian kombo terus aje order yang tu....tempat nak makan full yang tunggu order beratur sampai tak cukup ruang dah (pergh leh tahan batak gak la semua org) so tapau dan makan dalam kete aje la kitorang....Dia kata 15 minit akan siap.So manfaatkan masa pegi la surau Petronas dekat situ...mmg cantik timing dia - 15 minit dia call bagitau order dah siap leh dtg ambik.....service bagus nih....


RM 40 untuk 4 benda ni... 2 regular Pizza (siap topping extravaganza nak sama ngan syana gak nih...ehehhe) dengan satu lagi chicken ape ntah tak ingat dah....menu baru katanya....ikutkan je la.....

Ok extravaganza leh tahan jugak....yummi....


Yang ini Garlic Cheese Ring ni mmg sedap.



Yang kat bawah ni haduiii - tawar sungguh tak pandai nak menikmatinya...tak kena tekak langsung.....


Kitorang menikmati dalam kete je....mudah..... dan sampai umah ini aje yang tinggal.....



dah alang-alang sampai ke Ipoh, tak kan setakat makan aje plak....rasa tak berbaloi je kan....nak g shopping tak syok dengan mood balik keje penat2 camni nak-nak pulak jalan2 bawak si kecik tu (dia pun penat - amik dari nursery terus gerak ke Ipoh)....mujur mood abbie pun ok so kitorang singgah kat Public Gold Ipoh - join dengar informasi pasal Gold ni kejap. Pasal yang menyampaikannya Syukor so rasa menarik gak la manfaatkan masa kat sana...

Kul 9 lebih camtu sebelum sesi bergambar and closing sume kitorang dah gerak balik. Dalam perjalanan tu baru la teringat yang malam tu ada Gelora di Hati Sara....haduiii dah terlepas.......

Me: Tinginnya nak rasa Pizza Teksi Kuning.....


4 comments:

  1. kah kah kah
    tergoda ek?? nape xamik ciken wing tu?
    sedap weyyy

    ReplyDelete
  2. ciken wing tu tak menggoda sangat aku nengok...kalau sedap nenati leh try.....

    ko kena kasi aku special hadiah tau kalau aku berjaya....PIzza teksi kuning....ahahhaha....

    ReplyDelete
  3. xsuka makan domino..tetap tangkap cintan pada pizza hut..nasib kt qatar ada pizza gak..hahaha

    ReplyDelete
  4. saya pun pilih pizza hut jugak than domino

    ReplyDelete