Thursday, September 2, 2010

Pabila Principal Peringatkan Ummie....

Pagi ni baru berkesempatan bayar duit sekolah aqis untuk bulan Ogos punya...asyik hantar tak hantar je aqis g sekolah terlajak sudah....masa tengah bayar tu Cikgu Besar Aqis bukak bicara pagi ngan saya:


Cikgu: Next Year, dah 5 tahun jangan culas2 camni hantar dia ye...

Ummie: Hehehe...insyaALLAH....rasa dia kecik lagi tu yang tak serius sangat ni cikgu....

Cikgu: Bukan ape, dia ni berpotensi, baik utk dia baik juga untuk sekolah kami boleh latih dia pertandingan bercerita ke ape ke..... saya nampak dia cepat menghafal.....

Ummie: Owhh...InsyaALLAH...ehehhe....

(dalam hati, marketing plan cikgu ni - nak sedapkan hati, ahahahha)


Hamik kau!!!!
Asyik pk budak ni belum 4 tahun rasa kesian nak gasak bangun pagi2...dah la kalau bangun asyik buat drama je...punch kad saya pun asyik berukar color je kalau layan aqis punya drama pagi nak g sekolah...so menumpang bapaknya yang kadang2 shift tu saya tak hantar la dia g sekolah...kalau nak g sekolah nak ummie yang hantar demand tinggi si kecik ni....tak mo nek motor nak nek keta je....

Ok my dear.... so skang dah masuk bulan September ummie dah kena sebut Aqis is 4 years, not 3 years lagi (sebab dia lahir bulan 12) .... dia ok je g sekolah, mungkin benda paling best buat masa ni saya rasa...kalau cuti lama2 dia akan bising gak nak g sekolah cuma masalah bangun pagi tu je....ragam dia macam2....mak kata sama je macam saya masa kecik....ehehehhe....tu pasal saya layan je tak paksa2 sebab masa saya kecik saya kena paksa saya rasa saya stress kot.....ahahahha... ALASAN!!!

No comments:

Post a Comment