Sunday, May 17, 2009

Last week : RFC Sg Petani

Celebrate Mothers Day kat RFC Sg Petani.... (dah nak masuk hari bapa dah baru nak post - huhu)
......
...
.

Sampai lentok2 tidurnya masa nak pergi tu...
....
..

Inilah fast food yang pertama mak ngan abah makan...mmg tak pernah la dorang bawak atau dorang nak telan yang lelain tu...mak mmg strictly bab-bab jaga makan anak2 dia...tapi anak2nya yang pandai gak cari kot belah lain...huhu...maggi tu kitorang kenal pasal masuk asrama je tu pun dari kawan2...beli sorok2 je ngan mak...
......
...
.
Mmg meyakinkan...suci halal dan tidak syubhah...ayam dia mmg marvelous...mmg dapat rasala beza organik ngan tak organik...tapi yang lain2 kureng sket la...coleslow dia out terus..maybe dia tak buh benda2 yang tak elok that y dia tak bape menjadi - atau RFC boleh n perlu perbaiki lagi....
....
..
.
Asrul & Asraf :- X best kalau tak bawak dorang
....
..
Kalau bab main....aduh...susah betul nak ajak balik
....
..
Halal dan Toyyibah
kalau dah ada kat seluruh Malaysia beruntung la kita dalam membesarkan anak-anak...semoga u all berjaya dalam mentranformasikan makanan yang suci tanpa syubhah...amien...
....
..
.

thank tak terhingga kat miss sponsored yg berhati mulia....semoga dimudahkan dunia dan akhiratmu..amien...

.....
...
.

Semoga mak gembira dan bahagia

Seronok mak ngan abah, skang ni dah kira sedang menuai hasil semaian la

3 comments:

  1. Mama & Abah aku pun sama...tidak sesekali bawak kitorg makan fast food dari dulu sampai sekarang.nape sampai ke sungai petani?
    Kak waa..oogix chatting ni ada virus la Kak wa..laptop aku mesti bagi warning tiap kali aku bukak blog ko atau blog kwn2 lain yg ade oogix.

    ReplyDelete
  2. @Ili : formula jaga makan tu mmg berkesan actually...susah betul aku nak buat sebab aku pun makan mana tak anak aku pun makan... ape-ape pun alhamdulillah dapat ikut jejak dorang BF anak kan...ehehe...semoga ALLAH berkati - amien...

    ReplyDelete
  3. Tahniah..blog ko tak payah verify lagi..aku suke!suke!suke!suke!

    ReplyDelete