Monday, May 11, 2009

Job well done

Thank to Mamil Mama Gold Club for this....


Yang membuatkan terharu tu coz dia wish "Congratulations on a JOB WELL DONE" di mana----kad ni sampai sedang elok time rasa putus asa dan takut untuk membesarkan anak-anak...masa tu mmg down sangat sebab beberapa hari sebelum tu Dina buat climax ragamnya yang memang menguji tahap kesabaranku sampai habis langsung tak de tinggal sikit pun da...kat umah mertua pulak tu dia menguji ummie dia...baru 2 tahun aku dah sampai naik tangan naik hanger kat dia...masa tu macam-macam rasa dan pk...susahnya nak jadi ibu yang baik....susahnya aku nak bersabar...hrm...kesian dan menyesal jugak bila teringat....



Anyway...kad ni bersama hadiahnya (berpeluang aje ye bukan confirm dapat ni) sedikit sebanyak membantu juga dalam usaha muhasabah diri dalam memperbaiki diri...for me, asyik nampak Dina tu masih anak kecil yang lemah tapi tak perasan yang Dina is budak alaf ini yang diusia tu dia dah tau pikir, dah tau memberontak dan dah tau show dia punya perasaan...

And wish from her abbie pagi2 hari ibu semalam, cukup menguatkan semula semangat ini untuk meneruskan usaha menambah umat nabi muhammad yang soleh dan solehah --- amien....

5 comments:

  1. hai... wah dpt kad dr clinique lg tu...
    mmg anak2 sekrg menguji kesabaran ibu bapa.....harap bersabo...
    nanti dtg umah amik kad utk hari ibu yer...

    ReplyDelete
  2. napa marah kt dina we..sian kt dia tau..meh sini kt auntie..leh main ngan adik auni..

    ReplyDelete
  3. Aku pun garang dengan Adam...perlu ke aku diamkan aje kalau dia dh melampau?Aku tak mau jd macam anakku sazali..huhu dapat jumpe blog ko..ok aku linkkan ke blog aku..

    ReplyDelete
  4. M@l@ - hadiahnya kena redeem lepas beli susu worth RM100++...dah la anak kite tu minum Anmum...

    Anna - Saya tinggal dia kat kampung dalam 6 hari saya ada outstation...lepas jumpa tu dia buat perangai bukan2 mengamok takde punca..saya lak stress sket lepas masuk keje 5 hari tak keje...sampai terlupa dina mungkin protess dan nak tunjuk tak puas hati dia agaknya...aish...sabor aje la...

    Ili - ok ili thank...tu la kan takut gak kita termanjakan lebih2...bab kebendaan dah semestinya dah anak-anak tak tau mintak lagi kita yang dah lelebih...

    ReplyDelete
  5. em..salam ziarah..
    terima kasih sudi jenguk blog ashabul kafi..
    didiklah anak2 smoga menjadi soleh dan solehah..
    sabar ye..
    Allah sayang org sabar..kan..

    ReplyDelete