Tuesday, March 24, 2009

Astro ketika Hujan


Malam tadi ipoh hujan lebat-petir-angin kencang-semua ada la...selalunya kalau dah hujan terus aje la tutup astro tu maleh la kang tersengkak-sengkak aje...tapi malam tadi sambil2 layan dina yang meragam kaw-kaw punya (demam sakit tekak) tu...astronya terbiar pasang sampai la hujan dah benti...amazing jugak, coz tak de sebarang gangguan pun...

Hrm...rasanya dah jadi la tu...kalau idak asyik2 suh "biarkan dekoder anda di dalam keadaan stanby kerana kami sedang menaik taraf"...ataupun menjak RazakSAT dah naik agaknya...ntah ler...janji lepas ni jangan la tersengkak-sengkak dah astro ketika hujan...(gue bayar on time tau)...huhuhu....

5 comments:

  1. nape umah aku kalo hujan astro still tak dpt??

    di anak tirikan btol!!!

    ReplyDelete
  2. baru satu malam nih...nanti aku observe lagi aku laporkan lagi...ahahhha...yang penting jangan dia spoil time mertua vs menantu....emo betul aku layan cite tu...

    ReplyDelete
  3. tuk pengetahuan kwn2..info du hubby yg keje astro kann..dia cakap kalau Bukit Jalil hujan astro still ok sbb transmit ke Cyberjaya..tapi kalau Cyberjaya pun hujan gak..memang x dapek nk tulun laa..
    hehehe..

    ReplyDelete
  4. ooo kiranya ada la improvement nya ekk... so far 3 kali dah hujan masih ok la...dia transmit kat mana-mana la tu...thank anna

    ReplyDelete
  5. Wah wah... Tkya sesusah ler.. astro pasni bankrup punye.. :) aq dpat satu website yg bernama tvu player.. sama cam astro! free..! takya tunggu.. quality cam astro.. macam channel ade.. hbo..cartoon..mcm mcm la..cume astro ria tk sure ekekek

    ReplyDelete